loading...

مجله خبری ترمومتر

بازدید : 2
سه شنبه 4 بهمن 1401 زمان : 23:07


ترمومتر چیست؟
دور اندیشی از دمای فضا یا این که اشیا در دنیای امروز در موردها بسیار متعددی کاربرد داراست، از مفاد معمولی ای مانند اندازه گیری دمای تن آدم در پزشکی و اندازه گیری دمای اتاق گرفته تا مفاد توسعه یافته آن که در گونه های گوناگون صنعت های کاربرد دارااست. حتی کاربردهای اختر فیزیکی آن مانند اندازه گیری دمای سطح ستارگان که بوسیله طیف سنجی اعمال می گردد. ترمومتر یا این که دماسنج ابزاری برای اندازه گیری می‌باشد که از قبل آیتم به کار گیری آدم بوده میباشد. ترمومتر ترمومتر یا این که دماسنج از قبل تا کنون به واسطه بسط تکنولوژی تغییرات متعددی داشت میباشد از اولی ترمومترهای جیواه ای که از فرصت انقلاب صنعتی و حتی پیش از آن آیتم استعمال قرار میگرفته میباشد تا به گذر زمان ترمومترهای الکی، گازی و غیره. امروزه ترمومترها سازه به طیف کبیر موردها مصرفی که دارا‌هستند تنوع بسیار متعددی پیدا کرده اند که از آن گزاره می‌اقتدار به مورد ها پایین اشاره نمود :

لیزری
دیجیتال
عقربه ای
جیوه ای
بی متال
ترموکوپل ها
الکلی
روی هم رفته ترمومترها به دو پرشین ابزار دقیق تیم تماسی و غیر تماسی تقسیم بندی می‌شوند.
در پی به معرفی اشکال ترمومتر تماسی و ترمومتر غیر تماسی خوا‌هیم پرداخت :

ترمومتر تماسی:

در مواقعی که برای اندازه گیری دما تو می بایست تماس بی واسطه در میان شیء متبوع برقرار گردد از ترمومترهای تماسی استعمال می‌گردد. ترمومترهای جیوه ای، الکلی ، ترموکوپل ها از این نوع می‌باشند.

ترمومتر غیر تماسی :


در مواقعی که قابلیت و امکان برقراری تماس بی واسطه با محل متبوع برای اندازه گیری دما نیست از ترمومترهای غیر تماسی به کار گیری می شود. این نوع ترمومترها امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت و پزشکی پیدا کرده اند مانند به کار گیری از آنان در کوره ها، دیگ های بخار ، فلزات مذاب و مواقعی که مجاورت شدن به محل اندازه گیری دما می‌تواند برای آدم خطرآفرین باشد.
ترمومتر چیست؟
ابزاری میباشد که دما یا این که گرادیان دمایی را اندازه می‌گیرد. یک ترمومتر دارنده دو عنصر مهم و اساسی هست:

1- سنسور دما ( برای مثال حباب یک دماسنج جیوه ای یا این که سنسور دیجیتال در یک ترمومتر مادون قرمز) که در آن با تغییر تحول دما ، تغییراتی صورت میدهد.

2- برخی راه‌های تبدیل این تغییر به یک مقدار عددی ( مثلا مقیاس قابل مشاهده روی یک ترمومتر جیوه ای یا این که بازخوانی دیجیتال روی یک سبک ترمومتر مادون قرمز رنگ)

ترمومتر ها به صورت والا در تکنولوژی و صنعت به خواسته بازرسی بر فرآیندها، هواشناسی ، پزشکی و در پژوهش ها علمی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند.

اشکال ترمومتر
هرکسی در یک یا این که یک‌سری آیتم از ترمومتر استعمال نموده است، هر کدام از ما حداقل برای یک توشه از ترمومتر ها در معاش خویش استعمال کرده ایم به عنوان مثال برای گزینش آب و هوای خارج ، یا این که برای اندازه گیری دمای تن.

اسم ترمومترها از تلفیق دو کلمه لاتین با هم نتایج میشود، “ترمو” در معنای گرما و “متر” در معنای ابزار اندازه گیری که هنگامی با هم ادغام می‌شوند در معنای ابزاری میباشد که گرما را اندازه می گیرد.

به خواسته ذکر دما در فرمت عددی ترمومترها از مرتبه سلسیوس (c) یا این که فارنهایت (f) به کارگیری می نمایند، به کارگیری مهم ترمومتر در اندازه گیری دما هست.

شما می توانید دمای اکثری از مفاد را برای فراهم نمودن داده ها اثر گذار درباره پیرامون و خودتان اندازه گیری نمایید، همینطور ترمومترها در گفت و گو دانش وتولید برای اندازه گیری دمای فلزات گوناگون ، مایعات ، گازها و دیگر متریال ها آیتم به کار گیری قرار می گیرند.

بسته به حوزه به کارگیری و سازوکار تعیین دما ، اشکال مختلفی از ترمومتر ها وجود دارا هستند، امروزه انواع متفاوت ترمومترها در بازار جان دار میباشند.

پیش از اینکه خرید خویش را اجرا دهید اصلی می باشد تا از طیف وسیعی از محصولاتی که در دسترس اند ، باخبر باشید، همینطور شما بایستی نوع ترمومتر مطلوب برای انواع گوناگون کاربردها را فهم کرده و در حیث بگیرید.

می توانید با کلیک کردن بر روی ترمومتر ویکا / ترمومتر الکلی خصوصیات و ارزش بقیه تولید ها را مشاهده کنید.

ترمومترهای پروب
ترمومتر های پروب یکی معمول ترین انواع ترمومترها می‌باشند، آنها دمای مایعات و مثال های نصفه جامد را می‌دهند، اغلب پروب با یک اتومات نوک تیز مجهز گردیده که آنان‌را برای نفوذ و غوطه وری مطلوب می سازد. آن‌ها برای به کارگیری در تجارت برای آزمایش بهداشت ، خرده فروشی و آزمایشگاه ها مفید می باشند. معمولا دو نوع در دسترس میباشند. پروب های اثبات که یک ساختار خود کار مانند را ارائه کرده و اکثر اوقات برای به کار گیری ساده خیس و ارزان خیس میباشند.

پروب های سیمی که اکثر زمان ها با حداقل یک کابل متری و خصوصیت های مازاد بغرنج ترند. پیاده سازی های تاشو ، آلارم ها ، و یک دسته کلی از خصوصیات در دسترس هستند، در‌حالتی که از این ترمومتر در یک گوشه و کنار حرفه ای به کار گیری میگردد ، کالیبراسیون قابل ردیابی چیزی میباشد که ما به شدت سفارش می کنیم.

ترمومتر1
مزایای ترمومترهای پروب
سهل برای استعمال با شیت اکران های بی آلایش
قابل حمل بودن
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و امکان مانور
پروب های سیمی برای به حداکثر رساندن به کار گیری
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای مادون قرمز‌رنگ
ترمومتر های مادون قرمز یکی از اشکال ترمومترها برای اندازه گیری به طور غیر تماسی اند، خصوصیت فارغ از تماس باعث گردیده که آن‌ها شایسته ترین ابزار برای اندازه گیری دماهای سطحی بسیار بالا و پایین باشند. برای آن‌ها متداول است که شامل یک سیستم هدفمند لیزری باشند که برای علامت دادن راءس حوزه‌ اندازه گیری پیاده سازی شده است، جدا از همگی ترمومترها ، آن ها به جهت پیچیدگی هایی مثلا اندازه نقطه ای و انتشار انرژی تحت عنوان تابش حرارتی برای استعمال پیچیده ترند.

آنها در جای هایی از جمله بیزنس خودرو و سیستم های تهویه هوا به کارگیری میگردند، آن ها همینطور در فرآیندهای ایجاد کرد که شامل دماهای شدید اند ، به کارگیری میشوند، کالیبراسیون قابل ردیابی و همینطور درک واضحی از اندازه نقطه ای و واحد سنجش تکثیر در این دستگاه ها توصیه میشود.

ترمومتر2

مزایای ترمومترهای مادون قرمز رنگ
روش غیر تماسی امکان اندازه گیری دماهای شدید به طور امن را قابلیت و امکان پذیر می نماید.
اندازه گیری ها با کشیدن یک ماشه ایفا میگردند.
سیستم های هدفمند لیزری قابلیت قرار گیری ظریف سنسور را مهیا می نماید.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


ترمومترهای نوع K
ترمومتر های نوع K یکی از اشکال تخصصی ترمومترها میباشند، آن‌ها با دماهای شدید مواجه اند و بیشتر در آزمایشگاه ها و صنعت متداول اند، این نوع ابزارها برای کاربردهایی که نیاز به اعتنا بالا دارا هستند مطلوب هستند.

خصوصیت شایان توجه اکثر آنها اقتدار تسهیل طیف وسیعی از پلاگ قابل بده بستان در پروب هاست، در واقع نوع K به ادغام فلز پروب اشاره داراست. هر پروب هدف خاصی دارد.

این ترمومترها به تیم هایی با پروب های هوا ، مایع ،پروب های نفوذی و پروب های سطح تقسیم می گردند. در شرایطی‌که شما چندین برنامه در یک فضا حرفه ای دارید ، شایسته ترین گزینش ترمومترهای نوع K میباشند.

سبک هایی با سنسورهای چندگانه قابلیت و امکان تلاوت به طور مقایسه ای را مهیا می نمایند. پیشنهاد ما به شما این می‌باشد که پیش از خرید پروب های خروجی ترمومتر را احتساب فرمایید، به جهت اینکه در این ابزار به دقت بالایی نیاز میباشد ، مدام به کالیبراسیون سفارش می شود.

ترمومتر 3

مزایای ترمومترهای نوع K
محدوده های اندازه گیری دمایی گرانقدر
اعتنا بالا
فرصت های جواب اندازه گیری سریع
پروب های قابل بده بستان مطلوب برای هر کاربرد
سبک های سنسور دوگانه ارائه کننده قرائت مقایسه ای
متفاوت بودن پروب ها در اندازه ، متریال و قابلیت و امکان مانور
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


دیتا لاگرهای دمایی
دیتالاگرهای دمایی قابلیت و امکان تصویب اندازه گیری دما به طور پیوسته را مهیا می نمایند. وقتی که فعال میگردند ، دما را در فواصل زمانی از پیش رقم خورده تصویب کرده و آنگاه در خیال و خاطر ذخیره می نمایند.

معمول هست که اطلاعات بارگیری گردیده و روی یک نمودار مشاهده شوند ولی بعضا ابزارها ، اطلاعات را در طول حقیقی وواقعی اکران می دهند. بیشتر ابزارها با هر کامپیوتر ، لپ تاپ و تبلت ای سازگار اند. پیاده سازی آن‌ها امکان ردیابی سطح ها گرمایی در نقاط بحرانی که در آن باید دمای اثبات وجود داشته باشد را آماده می نماید.

جای های متداول برای یافتن آنها در اتاق های ذخیره سازی ، حمل و نقل و آزمایشگاه ها می‌باشند. گونه های ترمومتر ها که دارنده نقش های حیاتی هستند مانند این نوع ترمومتر باید مدام کالیبره شوند.

ترمومتر 4

مزایای دیتا لاگرهای دمایی
اندازه گیری های تصویب گردیده می توانند به نشانی اینترنتی یا این که گزارشات ضمیمه شوند.
به صورت معمول محدودیت های هشداردهنده برای مخاطب گنجانده گردیده است.
مخاطب می تواند زمان آغاز و ورود به سیستم را تصویب نماید.
نرم‌افزار مطالعه ارائه گردیده یک اکران گرافیکی از اطلاعات را فراهم می نماید.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


برچسب های سکو حرارت
این برچسب ها فویل های مقاوم دمایی خویش چسبنده می باشند. آنان برای استفاده در فرآیندهایی که نیاز به وصال به مقادیر دمایی خاصی دارند مانند سترون سازی به کار گیری میشوند.

برچسب ها زمانی که مقادیر دمایی بیشتراز حد است به جهت وضوح نماد دادن عالی می‌باشند. آن ها یک طریق نسبتا ارزان و در عین موقتی مفید برای تصویب اعتنا به صورت همیشگی اند.

هر قطعه فویل روی یک برچسب به یک دمای متعدد حساس می باشد و وقتی که در معرض آن محدوده قرار می گیرد تیره می‌شود. مرسوم ترین سبک ها غیر قابل برگشت میباشند بدین مضمون‌ که وقتی فعال میشوند ، یک توشه استفاده می‌شوند.

ترمومتر 5

مزایای برچسب های مرتبه حرارت
هر قطعه دارنده هر دو مقدار دمایی و می‌باشد.
هر برچسب نسبت به آب و روغن مقاوم می باشد.
تغییر و تحول رنگ غیرقابل بازگشت حتی پس از اندازه گیری دمای جسم متبوع
بعداز به کارگیری ، برچسب ها می توانند بیرون گردیده و به گزارشات الصاق شوند.
فوق العاده برای گزارش های قابل ردیابی


ترمومترهای سنسور دوگانه
این ترمومترها به جهت طریق تصویب و اکران اطلاعات منحصر به فردند. بر خلاف بسیاری از ابزارهای دیگر ، آن‌ها دارنده دو پروب می‌باشند.

این پروب ها در انواعی از هیبت های گوناگون می‌باشند. مرسوم ترین تهیه و تنظیم ، یک پروب داخلی در خویش واحد و گه گاه یک پروب فرنگی از روش سیم پیوند میخورد.

پروب فرنگی می‌تواند در یک مسافت طولانی دور از واحد قرار داده شود. برخی پروب های فرنگی میتوانند برای یک محدوده وقتگیر خیس ، بی سیم باشند.

شیت اکران هر دو تلاوت را هم‌زمان آرم می‌دهد که قابلیت مقایسه بی واسطه را مهیا می نماید. به کار گیری متداول تحت عنوان ترمومترهای یخچال فریزر است. آنها برای دستگاه های آنالوگ یک جایگزین ارزان ولی با دوام ترند.


ترمومتر چیست؟
دور اندیشی از دمای فضا یا این که اشیا در دنیای امروز در موردها بسیار متعددی کاربرد داراست، از مفاد معمولی ای مانند اندازه گیری دمای تن آدم در پزشکی و اندازه گیری دمای اتاق گرفته تا مفاد توسعه یافته آن که در گونه های گوناگون صنعت های کاربرد دارااست. حتی کاربردهای اختر فیزیکی آن مانند اندازه گیری دمای سطح ستارگان که بوسیله طیف سنجی اعمال می گردد. ترمومتر یا این که دماسنج ابزاری برای اندازه گیری می‌باشد که از قبل آیتم به کار گیری آدم بوده میباشد. ترمومتر ترمومتر یا این که دماسنج از قبل تا کنون به واسطه بسط تکنولوژی تغییرات متعددی داشت میباشد از اولی ترمومترهای جیواه ای که از فرصت انقلاب صنعتی و حتی پیش از آن آیتم استعمال قرار میگرفته میباشد تا به گذر زمان ترمومترهای الکی، گازی و غیره. امروزه ترمومترها سازه به طیف کبیر موردها مصرفی که دارا‌هستند تنوع بسیار متعددی پیدا کرده اند که از آن گزاره می‌اقتدار به مورد ها پایین اشاره نمود :

لیزری
دیجیتال
عقربه ای
جیوه ای
بی متال
ترموکوپل ها
الکلی
روی هم رفته ترمومترها به دو پرشین ابزار دقیق تیم تماسی و غیر تماسی تقسیم بندی می‌شوند.
در پی به معرفی اشکال ترمومتر تماسی و ترمومتر غیر تماسی خوا‌هیم پرداخت :

ترمومتر تماسی:

در مواقعی که برای اندازه گیری دما تو می بایست تماس بی واسطه در میان شیء متبوع برقرار گردد از ترمومترهای تماسی استعمال می‌گردد. ترمومترهای جیوه ای، الکلی ، ترموکوپل ها از این نوع می‌باشند.

ترمومتر غیر تماسی :


در مواقعی که قابلیت و امکان برقراری تماس بی واسطه با محل متبوع برای اندازه گیری دما نیست از ترمومترهای غیر تماسی به کار گیری می شود. این نوع ترمومترها امروزه کاربردهای فراوانی در صنعت و پزشکی پیدا کرده اند مانند به کار گیری از آنان در کوره ها، دیگ های بخار ، فلزات مذاب و مواقعی که مجاورت شدن به محل اندازه گیری دما می‌تواند برای آدم خطرآفرین باشد.
ترمومتر چیست؟
ابزاری میباشد که دما یا این که گرادیان دمایی را اندازه می‌گیرد. یک ترمومتر دارنده دو عنصر مهم و اساسی هست:

1- سنسور دما ( برای مثال حباب یک دماسنج جیوه ای یا این که سنسور دیجیتال در یک ترمومتر مادون قرمز) که در آن با تغییر تحول دما ، تغییراتی صورت میدهد.

2- برخی راه‌های تبدیل این تغییر به یک مقدار عددی ( مثلا مقیاس قابل مشاهده روی یک ترمومتر جیوه ای یا این که بازخوانی دیجیتال روی یک سبک ترمومتر مادون قرمز رنگ)

ترمومتر ها به صورت والا در تکنولوژی و صنعت به خواسته بازرسی بر فرآیندها، هواشناسی ، پزشکی و در پژوهش ها علمی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرند.

اشکال ترمومتر
هرکسی در یک یا این که یک‌سری آیتم از ترمومتر استعمال نموده است، هر کدام از ما حداقل برای یک توشه از ترمومتر ها در معاش خویش استعمال کرده ایم به عنوان مثال برای گزینش آب و هوای خارج ، یا این که برای اندازه گیری دمای تن.

اسم ترمومترها از تلفیق دو کلمه لاتین با هم نتایج میشود، “ترمو” در معنای گرما و “متر” در معنای ابزار اندازه گیری که هنگامی با هم ادغام می‌شوند در معنای ابزاری میباشد که گرما را اندازه می گیرد.

به خواسته ذکر دما در فرمت عددی ترمومترها از مرتبه سلسیوس (c) یا این که فارنهایت (f) به کارگیری می نمایند، به کارگیری مهم ترمومتر در اندازه گیری دما هست.

شما می توانید دمای اکثری از مفاد را برای فراهم نمودن داده ها اثر گذار درباره پیرامون و خودتان اندازه گیری نمایید، همینطور ترمومترها در گفت و گو دانش وتولید برای اندازه گیری دمای فلزات گوناگون ، مایعات ، گازها و دیگر متریال ها آیتم به کار گیری قرار می گیرند.

بسته به حوزه به کارگیری و سازوکار تعیین دما ، اشکال مختلفی از ترمومتر ها وجود دارا هستند، امروزه انواع متفاوت ترمومترها در بازار جان دار میباشند.

پیش از اینکه خرید خویش را اجرا دهید اصلی می باشد تا از طیف وسیعی از محصولاتی که در دسترس اند ، باخبر باشید، همینطور شما بایستی نوع ترمومتر مطلوب برای انواع گوناگون کاربردها را فهم کرده و در حیث بگیرید.

می توانید با کلیک کردن بر روی ترمومتر ویکا / ترمومتر الکلی خصوصیات و ارزش بقیه تولید ها را مشاهده کنید.

ترمومترهای پروب
ترمومتر های پروب یکی معمول ترین انواع ترمومترها می‌باشند، آنها دمای مایعات و مثال های نصفه جامد را می‌دهند، اغلب پروب با یک اتومات نوک تیز مجهز گردیده که آنان‌را برای نفوذ و غوطه وری مطلوب می سازد. آن‌ها برای به کارگیری در تجارت برای آزمایش بهداشت ، خرده فروشی و آزمایشگاه ها مفید می باشند. معمولا دو نوع در دسترس میباشند. پروب های اثبات که یک ساختار خود کار مانند را ارائه کرده و اکثر اوقات برای به کار گیری ساده خیس و ارزان خیس میباشند.

پروب های سیمی که اکثر زمان ها با حداقل یک کابل متری و خصوصیت های مازاد بغرنج ترند. پیاده سازی های تاشو ، آلارم ها ، و یک دسته کلی از خصوصیات در دسترس هستند، در‌حالتی که از این ترمومتر در یک گوشه و کنار حرفه ای به کار گیری میگردد ، کالیبراسیون قابل ردیابی چیزی میباشد که ما به شدت سفارش می کنیم.

ترمومتر1
مزایای ترمومترهای پروب
سهل برای استعمال با شیت اکران های بی آلایش
قابل حمل بودن
مختلف بودن پروب ها در اندازه ، متریال و امکان مانور
پروب های سیمی برای به حداکثر رساندن به کار گیری
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


ترمومترهای مادون قرمز‌رنگ
ترمومتر های مادون قرمز یکی از اشکال ترمومترها برای اندازه گیری به طور غیر تماسی اند، خصوصیت فارغ از تماس باعث گردیده که آن‌ها شایسته ترین ابزار برای اندازه گیری دماهای سطحی بسیار بالا و پایین باشند. برای آن‌ها متداول است که شامل یک سیستم هدفمند لیزری باشند که برای علامت دادن راءس حوزه‌ اندازه گیری پیاده سازی شده است، جدا از همگی ترمومترها ، آن ها به جهت پیچیدگی هایی مثلا اندازه نقطه ای و انتشار انرژی تحت عنوان تابش حرارتی برای استعمال پیچیده ترند.

آنها در جای هایی از جمله بیزنس خودرو و سیستم های تهویه هوا به کارگیری میگردند، آن ها همینطور در فرآیندهای ایجاد کرد که شامل دماهای شدید اند ، به کارگیری میشوند، کالیبراسیون قابل ردیابی و همینطور درک واضحی از اندازه نقطه ای و واحد سنجش تکثیر در این دستگاه ها توصیه میشود.

ترمومتر2

مزایای ترمومترهای مادون قرمز رنگ
روش غیر تماسی امکان اندازه گیری دماهای شدید به طور امن را قابلیت و امکان پذیر می نماید.
اندازه گیری ها با کشیدن یک ماشه ایفا میگردند.
سیستم های هدفمند لیزری قابلیت قرار گیری ظریف سنسور را مهیا می نماید.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


ترمومترهای نوع K
ترمومتر های نوع K یکی از اشکال تخصصی ترمومترها میباشند، آن‌ها با دماهای شدید مواجه اند و بیشتر در آزمایشگاه ها و صنعت متداول اند، این نوع ابزارها برای کاربردهایی که نیاز به اعتنا بالا دارا هستند مطلوب هستند.

خصوصیت شایان توجه اکثر آنها اقتدار تسهیل طیف وسیعی از پلاگ قابل بده بستان در پروب هاست، در واقع نوع K به ادغام فلز پروب اشاره داراست. هر پروب هدف خاصی دارد.

این ترمومترها به تیم هایی با پروب های هوا ، مایع ،پروب های نفوذی و پروب های سطح تقسیم می گردند. در شرایطی‌که شما چندین برنامه در یک فضا حرفه ای دارید ، شایسته ترین گزینش ترمومترهای نوع K میباشند.

سبک هایی با سنسورهای چندگانه قابلیت و امکان تلاوت به طور مقایسه ای را مهیا می نمایند. پیشنهاد ما به شما این می‌باشد که پیش از خرید پروب های خروجی ترمومتر را احتساب فرمایید، به جهت اینکه در این ابزار به دقت بالایی نیاز میباشد ، مدام به کالیبراسیون سفارش می شود.

ترمومتر 3

مزایای ترمومترهای نوع K
محدوده های اندازه گیری دمایی گرانقدر
اعتنا بالا
فرصت های جواب اندازه گیری سریع
پروب های قابل بده بستان مطلوب برای هر کاربرد
سبک های سنسور دوگانه ارائه کننده قرائت مقایسه ای
متفاوت بودن پروب ها در اندازه ، متریال و قابلیت و امکان مانور
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و توجه


دیتا لاگرهای دمایی
دیتالاگرهای دمایی قابلیت و امکان تصویب اندازه گیری دما به طور پیوسته را مهیا می نمایند. وقتی که فعال میگردند ، دما را در فواصل زمانی از پیش رقم خورده تصویب کرده و آنگاه در خیال و خاطر ذخیره می نمایند.

معمول هست که اطلاعات بارگیری گردیده و روی یک نمودار مشاهده شوند ولی بعضا ابزارها ، اطلاعات را در طول حقیقی وواقعی اکران می دهند. بیشتر ابزارها با هر کامپیوتر ، لپ تاپ و تبلت ای سازگار اند. پیاده سازی آن‌ها امکان ردیابی سطح ها گرمایی در نقاط بحرانی که در آن باید دمای اثبات وجود داشته باشد را آماده می نماید.

جای های متداول برای یافتن آنها در اتاق های ذخیره سازی ، حمل و نقل و آزمایشگاه ها می‌باشند. گونه های ترمومتر ها که دارنده نقش های حیاتی هستند مانند این نوع ترمومتر باید مدام کالیبره شوند.

ترمومتر 4

مزایای دیتا لاگرهای دمایی
اندازه گیری های تصویب گردیده می توانند به نشانی اینترنتی یا این که گزارشات ضمیمه شوند.
به صورت معمول محدودیت های هشداردهنده برای مخاطب گنجانده گردیده است.
مخاطب می تواند زمان آغاز و ورود به سیستم را تصویب نماید.
نرم‌افزار مطالعه ارائه گردیده یک اکران گرافیکی از اطلاعات را فراهم می نماید.
متغیر بودن محدوده اندازه گیری ، وضوح و دقت


برچسب های سکو حرارت
این برچسب ها فویل های مقاوم دمایی خویش چسبنده می باشند. آنان برای استفاده در فرآیندهایی که نیاز به وصال به مقادیر دمایی خاصی دارند مانند سترون سازی به کار گیری میشوند.

برچسب ها زمانی که مقادیر دمایی بیشتراز حد است به جهت وضوح نماد دادن عالی می‌باشند. آن ها یک طریق نسبتا ارزان و در عین موقتی مفید برای تصویب اعتنا به صورت همیشگی اند.

هر قطعه فویل روی یک برچسب به یک دمای متعدد حساس می باشد و وقتی که در معرض آن محدوده قرار می گیرد تیره می‌شود. مرسوم ترین سبک ها غیر قابل برگشت میباشند بدین مضمون‌ که وقتی فعال میشوند ، یک توشه استفاده می‌شوند.

ترمومتر 5

مزایای برچسب های مرتبه حرارت
هر قطعه دارنده هر دو مقدار دمایی و می‌باشد.
هر برچسب نسبت به آب و روغن مقاوم می باشد.
تغییر و تحول رنگ غیرقابل بازگشت حتی پس از اندازه گیری دمای جسم متبوع
بعداز به کارگیری ، برچسب ها می توانند بیرون گردیده و به گزارشات الصاق شوند.
فوق العاده برای گزارش های قابل ردیابی


ترمومترهای سنسور دوگانه
این ترمومترها به جهت طریق تصویب و اکران اطلاعات منحصر به فردند. بر خلاف بسیاری از ابزارهای دیگر ، آن‌ها دارنده دو پروب می‌باشند.

این پروب ها در انواعی از هیبت های گوناگون می‌باشند. مرسوم ترین تهیه و تنظیم ، یک پروب داخلی در خویش واحد و گه گاه یک پروب فرنگی از روش سیم پیوند میخورد.

پروب فرنگی می‌تواند در یک مسافت طولانی دور از واحد قرار داده شود. برخی پروب های فرنگی میتوانند برای یک محدوده وقتگیر خیس ، بی سیم باشند.

شیت اکران هر دو تلاوت را هم‌زمان آرم می‌دهد که قابلیت مقایسه بی واسطه را مهیا می نماید. به کار گیری متداول تحت عنوان ترمومترهای یخچال فریزر است. آنها برای دستگاه های آنالوگ یک جایگزین ارزان ولی با دوام ترند.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 23
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 41
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 451
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی